Het kan zijn dat je een klacht hebt over Boombuy. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij je klacht?
Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
Hoe kun je een klacht indienen?
Schrijf een brief:
Boombuy.nl
Houtmankade 97 HS
1013 MT Amsterdam
Stuur een e-mail:
E [email protected]