Het bestelproces stap voor stap
Wj zijn een internetwinkel waar u de mogelijkheid heeft om online producten te bestellen. Om veel gestelde vragen voor te zijn, zetten we hier ons bestelproces uiteen zodat u weet tijdens welke stappen in het bestelproces u keuzes kunt verwachten.
Bestellen bij ons kan 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week. De internetwinkel gaat namelijk nooit dicht. Snel, gemakkelijk en voordelig!
Voorafgaande aan het bestelproces
Op zoek naar een product? Dan kunt u het menu van onze website gebruiken om een keuze te maken welk type product, merk of eventuele andere kenmerken u wenst.
Bestellen
U heeft het product naar keuze gevonden? Dan heeft u twee opties:
- Afhalen.
Indien u op deze knop klikt, ziet u onze contactpagina met daarop het adres van ons magazijn, dit kan echter alleen op afspraak. - Bestellen.
Indien u op deze knop klikt, gaat u verder in ons online bestelproces. Hier de uitleg van de stappen die u tegenkomt.
Stap 1: Winkelwagen overzicht
U heeft op bestellen geklikt en komt in de winkelwagen. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en heeft u de mogelijkheid eventuele wijzigingen door te voeren of producten en accessoires toe te voegen.
Bent u zeker van uw bestelling en kloppen de gegevens dan klikt u op ‘ga verder naar stap 2’.
Stap 2: Persoonlijke gegevens en betaalmogelijkheden
U ziet nogmaals het winkelmandje met de producten die u wilt afrekenen. Daaronder ziet u diverse betaalmogelijkheden. U heeft de keuze uit:
- iDeal (internet bankieren, alleen voor NL)
- Bankoverschrijving (2 dagen extra levertijd)
- Mastercard, Visa, Amex, PayPal (2% extra kosten)
- Afterpay
(1 dag extra levertijd)
Verder met stap 2
Maak uw keuze uit de betaalmogelijkheden.
- Vul uw persoonlijke gegevens in
- Vink de box aan waar staat ‘ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden’. Indien u de algemene voorwaarden nog wilt lezen verwijzen wij u naar de klantenservice pagina of de link onderaan onze site.
- Klik vervolgens op ‘bestelling verzenden’.
- U heeft uw bestelling geplaatst.
- U krijgt een email ter bevestiging van het plaatsen van uw bestelling
De bestelling komt bij ons binnen en wij controleren de bestelling.
- U gaat nu - afhankelijk van uw keuze voor betaalmogelijkheid - door naar de betaalomgeving. Indien u gekozen heeft voor iDeal gaat u nu naar uw eigen bankomgeving. Indien u gekozen heeft voor rembours gaat u uiteraard niet door.
- Zodra u betaalt heeft krijgt u een email ter bevestiging voor het betalen van uw bestelling
De bestelling springt bij ons op ‘groen’ wat betekent dat u betaling akkoord is. Wij nemen de betaling direct in behandeling.
- U krijgt de bestelling thuisbezorgd. Indien nodig nemen wij - voor de aflevering van de door u bestelde goederen - contact met u op voor het maken van een afspraak.
Annuleren
Wij staan voor snelle leveringen en daarom is ons bestelproces ingedeeld in slechts 2 stappen. U bedenkt zich echter na het invullen van deze 2 stappen en wilt de bestelling annuleren? Dat kan. Stuurt u een e-mail naar [email protected] of bel met 020-7371006. Wij annuleren uw bestelling direct.
Vragen over online bestellen
Indien u vragen hebt, kunt u tijdens openingstijden contact opnemen 020-7371006 of stuur ons een email [email protected].
Boombuy.nl
Houtmankade 97 HS
1013 MT AMSTERDAM